Regulamin ZAKUPY, ZWROTY, REKLAMACJE

 

WARUNKI OGÓLNE

1. Sklep internetowy firmy: ALMER MEBLE, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.almermeble.pl, umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu: mebli wykonywanych głównie przez właściciela sklepu.

2. Dane firmy: ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, ul. Okrajszów 20, NIP 772-221-23-76. Działa produkcji i magazynowy: 97-500 Radomsko, Okrajszów 20.

3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.almer-meble.pl są podane w złotych polskich  (są cenami brutto).

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia udostępnionego na stronie sklepu internetowego po wejściu do koszyka zakupów.

2. Podany przez użytkownika adres e-mail może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień. Sklep nie przyjmuje zamówień telefonicznych.

3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, ALMER MEBLE zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i zawarcia umowy jest wiadomość wysyłana do kupującego o tytule "Zamówienie przyjęte do realizacji".

4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

5. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

6. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. Koszty oraz sposób dostawy zostały określone w formularzu zamówienia. Formy płatności to: przedpłata na konto sklepu lub płatność przy odbiorze.

7. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe. Do każdego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, dane do faktury VAT należy podać podczas składania zamówienia w formularzu zamówienia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami o VAT faktury VAT dotyczące działalności gospodarczej są wystawiane tylko i wyłącznie po wypełnieniu danych dotyczących faktury w formularzu zamówienia. W przypadku braku wypełnienia danych dotyczących faktury w formularzu zamówienia automatycznie wystawiany jest paragon. 

8. Ponieważ większość produktów jest wytwarzanych dopiero po złożeniu zamówienia termin wysyłki to od 7 do 15 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem soboty, niedzieli oraz świąt). UWAGA: termin ten jest orientacyjnym (nie sztywnym) terminem wysyłki, nie jest to termin dostawy. Termin dostawy jest uzależniony od firmy przewozowej (kurierskiej) i jest to zazwyczaj następny dzień po dniu nadania. W okresach przedświątecznych (miesiąc przed świętami i miesiąc po) czas realizacji może zostać wydłużony z uwagi na dużą ilość zamówień do 20 dni roboczych.

9. W przypadku wysyłek z POBRANIEM (płatnych przy odbiorze) termin wysyłki jest liczony od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. Maksymalna kwota POBRANIA to 5000zł. Zamówienia o wartości powyżej 5000zł są realizowane tylko po dokonaniu przedpłaty. W przypadku przesyłek opłaconych PRZELEWEM termin wysyłki jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku sprzedającego. W przypadku wybrania "ODBIORU OSOBISTEGO" klient zobowiązuje się do dokonania przelewu oraz odebrania towaru z magazynu ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, Okrajszów 20 w godzinach pracy firmy. UWAGA: w przypadku złożenia zamówienia opłaconego PRZELEWEM momentem zawarcia umowy jest data zaksięgowania wpłaty na rachunku sklepu. Jeśli strony umowy nie postanowiły inaczej w przypadku braku płatności przelewowej w ciągu 14 dni kalendarzowych (dotyczy również płatności ratalnych) zamówienie zostaje anulowane a umowę zakupu uważa się za niezawartą. 

10. W przypadku mebli wykonywanych na zamówienie tolerancja wymiarów jest liczona dla każdej krawędzi mebla i wynosi w zależności od koloru i grubości okleiny od 0,6mm do 2mm.

11. Meble zamawiane w różnych terminach mogą różnić się odcieniem oraz strukturą okleiny.

12. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych. Zamówienia można składać jedynie poprzez sklep internetowy lub email.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI I DANE OSOBOWE

1. 25 maja 2018 roku weszła w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

2. Administratorem danych osobowych przekazanych w procesie zakupu jest ALMER MEBLE, Okrajszów 20, 97-500 Radomsko; REGON: 100443728.

3. W każdym przypadku przysługuje Państwu prawo do żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W każdym czasie mogą Państwo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4. Zgłoszenia mogą Państwo dokonywać za pomocą poczty elektronicznej bądź pocztą tradycyjną. 

Adres e-mail Administratora Ochrony Danych Osobowych – biuro@almermeble.pl

Adres Administratora Ochrony Danych Osobowych – ALMER MEBLE, Okrajszów 20, 97-500 Radomsko.

5. Dane przekazane w procesie składania zamówienia są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia. Sklep nie udostępnia danych klientów w celach marketingowych. Dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie w celach koniecznych do realizacji zawartej umowy sprzedaży, w więc w celu zrealizowania przesyłki przez firmę kurierską itp.

6. W każdym przypadku przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

7. Dane kupujących są chronione zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204).

8. Pliki cookie.

Pliki cookie to mały fragment tekstu, który serwis internetowy automatycznie wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Pliki te pozwalają na rozpoznanie urządzenia i wyświetlanie stron internetowych z treścią dostosowaną do wymagań użytkownika. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną.

Przy użyciu tych plików są gromadzone dane zaszyfrowane, do których nie mają dostępu osoby nieuprawnione.

Część przeglądarek posiada zaawansowane narzędzia, które pozwalają kontrolować, które witryny mogą przechowywać dane w plikach cookie i pozwalają selektywnie je usuwać lub blokować. Niektóre pozwalają nawet na włączenie opcji ostrzegającej każdorazowo o ich przesyłaniu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookie dostępne są w ustawieniach stosowanej przez użytkownika przeglądarki.

TRANSPORT / USZKODZENIA W TRANSPORCIE

1. Towary oferowane w sklepie internetowym www.almer-meble.pl są objęte 24-miesięczną gwarancją producenta i są ubezpieczone na czas transportu (tylko wysyłka kurierska zlecona przez sklep ALMER MEBLE).

2. Produkty są dostarczane na terenie całego kraju przez firmy kurierskie. Wysyłka jest realizowana tylko na terenie Polski. Towary są dostarczane w fabrycznie nowych opakowaniach ze sztywnej tektury. Kurier nie wnosi paczek powyżej 30kg. Przesyłki zestawów mebli są wysyłane w zależności od ilości paczek na paletach. Przesyłki są dostarczane w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00. Nie ma możliwości ustalenia dokładnej godziny dostawy. W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość email potwierdzająca odebranie przesyłki przez kuriera. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana powraca do magazynu ALMER MEBLE gdzie oczekuje na odbiór przez kupującego lub ponowną wysyłkę. Koszty zwrotu oraz ponownej wysyłki ponosi kupujący.

UWAGA: Dostawa mebli jest realizowana bez usługi wnoszenia. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek/paczek/palet do mieszkań/domów. W przypadku bloków kurier nie wnosi przesyłek/paczek/palet do klatek schodowych. Przesyłki umieszczone na palecie dostarczane są do miejsca gdzie umożliwiają to warunku techniczne. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana powraca do magazynu ALMER MEBLE gdzie oczekuje na odbiór przez kupującego lub ponowną wysyłkę. Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.

3. Koszt dostawy składającej się z kilku produktów to suma kosztów określonych dla poszczególnych produktów, chyba że wysyłka jest objęta w danym okresie PROMOCJĄ.

4. Na życzenie (drogą email) wysyłamy nr przesyłki, przy pomocy którego można śledzić drogę przesyłki na stronie firmy kurierskiej. ALMER MEBLE nie odpowiada za opóźnienia w dostawie wynikające z winy kuriera.

Wszystkie przesyłki wysyłane naszym kurierem są objęte ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia w transporcie. Wszystkie meble w naszym magazynie kontrolowane na dwóch etapach przygotowania do wysyłki. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Towar wysyłany do Państwa jest nowy, oryginalnie zapakowany w kartonowe SZTYWNE pudła (poniżej na zdjęciu). Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za przesyłki odbierane z naszego magazynu przez przewoźników zewnętrznych zamawianych indywidualnie przez klienta lub przewożone przez osoby trzecie.

5. Kupujący ma PRAWO sprawdzić stan zewnętrzny paczki w chwili odbioru. Jeśli opakowanie zostało uszkodzone (posiada otarcia, zagniecenia, dziury i itp.) Kupujący ma również prawo sprawdzić stan MEBLA WEWNĄTRZ PACZKI w chwili doręczeni. W sytuacji uszkodzenia opakowania zawartość paczki można sprawdzić jeszcze przed podpisaniem odbioru przesyłki.

Jeśli kupujący ma jakiekolwiek zastrzeżenia co do stanu przesyłki powinien kwitując własnym podpisem odbiór przesyłki kurierowi obok podpisu napisać "odebrane z zastrzeżeniem" lub odmówić przyjęcia przesyłki.

Ważnym sygnałem alarmowym jest czerwona (kurier DPD) lub żółta (kurier DHL) taśma firmy kurierskiej naklejona na przesyłkę. Oznacza ona, że przesyłka jest USZKODZONA w transporcie. UWAGA: Takiej przesyłki najlepiej nie odbierać. 

W przypadku pojedynczych paczek pomimo braku wyraźnych uszkodzeń opakowania mebel wewnątrz może również ulec zniszczeniu np.: pęknięcia i złamania pod wpływem wstrząsów lub nacisku, dlatego zawartość paczki należy skontrolować w obecności kuriera, lub niezwłocznie po jego odjechaniu. W przypadku mebli wysyłanych na plecie prawdopodobieństwo uszkodzenia bardzo małe.

6. Kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody w ciągu 7 dni od dostarczenia przesyłki (Prawo Przewozowe Art. 74 ust. 3), który dla firmy przewozowej jest podstawą do złożenia reklamacji. Jednak z praktyki firm kurierskich wynika, że jeśli protokół nie został spisany przy odbiorze paczki (dokładnie z datą odbioru paczki) reklamacja taka jest odrzucana przez firmę kurierską z argumentacją, że przesyłka mogła zostać uszkodzona już po dostarczeniu do klienta. 

Jeśli po sprawdzeniu opakowania okaże się, że istnieje podejrzenie, że zawartość paczki jest uszkodzona można postępować na trzy sposoby:


       a) Kupujący oświadcza kurierowi koniecznie przed podpisaniem odbioru, że nie przyjmuje przesyłki od kuriera. Kurier zabiera przesyłkę do nas, gdzie sprawdzamy ją i w przypadku uszkodzenia wymieniamy ją na nową i wysyłamy ponownie.

       b) Kupujący przyjmuje przesyłkę (ważne by podpisać odbiór "z zastrzeżeniem"), a kurier spisuje protokół szkody (ważne by było to w dniu dostawy przesyłki), który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej przez Kupującego. Kupujący składa reklamację w firmie kurierskiej i to on otrzymuje odszkodowanie.

       c) Kupujący przyjmuje przesyłkę (ważne by podpisać odbiór "z zastrzeżeniem"), a kurier spisuje protokół szkody (ważne by było to w dniu dostawy przesyłki). Protokół należy przesłać do naszej firmy drogą email razem ze zdjęciami USZKODZENIA i zdjęciami każdej strony OPAKOWANIA. Nasza firma składa reklamacje w swoim imieniu a klientowi są wysyłane nowe elementy przedstawione jako uszkodzone na zdjęciach.

7. Meble, którego uszkodzenia mechaniczne lub braki (stłuczenia, obicia, zarysowania, złamania, zgniecenia itp.) stwierdzono w czasie odbioru od kuriera lub po odbiorze nie może być w żaden sposób montowany.  Montaż uszkodzonych elementów powoduje utratę gwarancji producenta. Uszkodzonych mebli nie należy montować by nie pogorszyć ich stanu oraz pozostałych elementów mebla. Producent nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego montażu mebli oraz za szkody powstałe w wyniku montażu uszkodzonych mebli. Uszkodzenia takie należy niezwłocznie w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki zgłosić na adres: marcin@almermeble.pl. Wraz ze głoszeniem należy przesłać zdjęcia uszkodzonego MEBLA, OPAKOWANIA od strony uszkodzenia oraz protokół szkody sporządzony przez kuriera, który dostarczył przesyłkę.

8. W przypadku uszkodzenia mebla do złożenia reklamacji należy bezwzględnie zachować oryginalne opakowanie i dokumenty przewozowe (naklejone na opakowaniu) w celu przygotowania mebla lub jego elementów do bezpiecznego zwrotu.

9. Po otrzymaniu dokumentów i ocenie szkody na podstawie zdjęć lub odesłanego mebla, przedstawiciel sklepu informuje klienta o dalszym postępowaniu. W zależności od stopnia zniszczenia producent wysyła nowy element mebla. W niektórych przypadkach (meble wykonywane na zamówienie) przed wysyłką nowego elementu, konieczny jest zwrot uszkodzonej części na podstawie której zostanie wyprodukowany nowy element.  

10. Od dnia wydania przesyłki kurierowi z magazynu firmy ALMER MEBLE nie ma możliwości zmiany adresu doręczenia. W przypadku nieodebrania przesyłki i konieczności jej ponownego nadania naliczane są ponownie koszty wysyłki a w przypadku darmowych wysyłek naliczane są koszty wysyłki zgodnie z taryfikatorem firmy kurierskiej.

11. Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczą sprzedaży konsumenckiej oraz w szczególnych przypadkach określonych przez ustawodawcę sprzedaży powiązanej z działalnością gospodarczą. 24-miesięczna gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie sprzedaży konsumenckiej. Zakupy związane bezpośrednio z wykonywaną działalnością gospodarczą objęte są gwarancją udzielaną na 12 miesięcy i nie są objęte regulacjami związanymi ze sprzedażą konsumencką, czyli są objęte całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

ZWROTY

1. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Odmowa odbioru przesyłki nie jest tożsama z odstąpieniem od umowy zakupu. Koszty zwrotu nieodebranej przesyłki ponosi kupujący.

2. Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za meble na rachunek Klienta. Koszt odesłania ponosi kupujący. Kupujący ponosi koszt przywrócenia produktu do stanu fabrycznego jeśli produkt nosi ślady użytkowania lub został uszkodzony (tzn.: koszt  czyszczenia, wymiany na nowe elementów posiadających: rysy, zadrapania, wgniecenia, odpryski oraz inne uszkodzenia i braki). (ustawa z 30 maja 2014r o prawach konsumenta art. 34 pkt. 4)

UWAGA: Zwrotowi nie podlegają wyroby nieprefabrykowane, które są produkowane dla klienta po złożeniu zamowienia. W szczególności dotyczy to produktów, w których klient wybiera z dostępnej gamy dostępnych kolorów i wymiarów. (ustawa z 30 maja 2014r o prawach konsumenta art. 38 pkt. 3). W sklepie są to wszystkie produkty z terminem realizacji oznaczonym jako dłuższy niż 24 godziny i opisane jako "dostępny na zamówienie".

3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru, poprzez złożenie pisemnego „Oświadczenia o odstąpienia od umowy” i wysłanie go listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres: ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, Okrajszów 20 lub na marcin@almermeble.pl. Odmowa odbioru przesyłki nie jest tożsama z odstąpieniem od umowy zakupu.

4. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru oraz oryginału dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury).  Jeśli towar jest zwracany za pośrednictwem firmy kurierskiej zleconej przez kupującego a paczka uległa zniszczeniu w transporcie towar nie zostanie przyjęty do zwrotu. Adres zwrotu to: ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, Okrajszów 20. Jeśli przesyłka zwrotna jest nadawana kurierem prosimy przesłać na adres biuro@almermeble.pl nr przesyłki oraz nazwę kuriera w celu umożliwienia jej śledzenia.


5. Zwrot ceny nastąpi w ciągu 14 dni pod warunkiem fizycznego zwrotu towaru do sklepu, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. W przypadku nie dokonania zwrotu w ustawowym terminie 14 dni roszczenie wynikające z przesłanego oświadczenia traci ważność.

7. Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczą sprzedaży konsumenckiej oraz w szczególnych przypadkach określonych przez ustawodawcę sprzedaży powiązanej z działalnością gospodarczą. 24-miesięczna gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie sprzedaży konsumenckiej. Zakupy związane bezpośrednio z wykonywaną działalnością gospodarczą objęte są gwarancją udzielaną na 12 miesięcy i nie są objęte regulacjami związanymi ze sprzedażą konsumencką, czyli są objęte całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

REKLAMACJE (braki, wady, które nie powstały transporcie)

1. Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym i ilościowym. Jednak w przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fizyczne lub braki, ma prawo do złożenia w Sklepie reklamacji. Wszystkie zaobserwowane wady fizyczne i uszkodzenia powinny być zgłaszane niezwłocznie po odbiorze przesyłki. 
Mebel, którego uszkodzenia mechaniczne lub braki (stłuczenia, obicia, zarysowania, złamania, zgniecenia itp.) stwierdzono po odbiorze nie może być w żaden sposób montowany.  Montaż uszkodzonych elementów powoduje utratę gwarancji producenta. Uszkodzonych mebli nie należy montować by nie pogorszyć ich stanu oraz pozostałych elementów mebla. Producent nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego montażu mebli oraz za szkody powstałe w wyniku montażu uszkodzonych mebli.
Reklamacja musi być udokumentowana dokumentami przesłanymi na adres podany poniżej.
 
2. Aby złożyć reklamację należy przesłać na adres marcin@almermeble.pl dokumenty:
- skan lub zdjęcie dowodu zakupu (paragon lub faktura),
- zdjęcia wady lub uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia mechanicznego należy przesłać zdjęcie opakowania od strony uszkodzenia.
 
3. W przypadku mebli, które były dostarczane do klienta naszym kurierem lub naszym transportem, uszkodzone przesyłki są odbierane przez naszego kuriera. Termin odbioru jest ustalany w zależności od warunków przewozowych firmy kurierskiej. Jeśli produkt był odebrany z magazynu firmowego ALMER MEBLE, w celu zareklamowania należy go dostarczyć do punktu magazynowego ALMER MEBLE.
Reklamacje są rozpatrywane w siedzibie sprzedawcy 97-500 Radomsko, Okrajszów 20.
 
4. Data przesłania dokumentów wymienionych w pkt2. oraz wadliwego towaru jest datą złożenia reklamacji.
 
5. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.

6. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Kupującego powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji. Dlatego też w naszym sklepie oferujemy wysyłkę bezpłatnych próbek przed zakupem mebli.

7. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

8. Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczą sprzedaży konsumenckiej nie związanej z działalnością gospodarczą nabywcy. 24-miesięczna gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie sprzedaży konsumenckiej. Zakupy związane z działalnością gospodarczą objęte są gwarancją udzielaną na 12 miesięcy i nie są objęte regulacjami związanymi ze sprzedażą konsumencką, czyli są objęte całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

BRAK ODBIORU PRZESYŁKI

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo własności produktu do chwili dokonania płatności za zamówiony towar (w przypadku przesyłek wysłanych za pobraniem).

2. Nieodebranie przesyłki przez kupującego nie unieważnia umowy sprzedaży i nie jest tożsame z odstąpieniem od umowy.

3. Nieodebranie przesyłki przez kupującego wynikająca z jego winy jest jednoznaczna z niewywiązania się z umowy zakupu. W takiej sytuacja towar powraca przesyłką zwrotną do sprzedawcy na koszt kupującego. Nieodebrana przesyłka powraca do magazynu sprzedawcy gdzie oczekuje na odbiór ze strony kupującego lub na ponowną wysyłkę. Kupujący jest zobowiązany pokryć koszt ponownej wysyłki przed jej dokonaniem przez sprzedającego.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Składając zamówienie klient jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są wykorzystywane w żadnym innym celu.

 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

2. Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczą sprzedaży konsumenckiej oraz w szczególnych przypadkach określonych przez ustawodawcę sprzedaży powiązanej z działalnością gospodarczą. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl