DOSTAWA

1. Produkty z oferty "WYSYŁKA 24H" są wysyłane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. W przypadku przesyłek opłacanych przelewem termin ten liczony jest od daty zaksięgowania płatności na naszym rachunku. 

2. Produkty wytwarzane na zamówienie po złożeniu zamówienia wysyłane są zgodnie z informacją podaną w opisie każdego z produktów(prawy górny róg opisu produktu).

3. Wysyłki są realizowane tylko i wyłącznie na terenie Polski.

4. Dostawa 0zł obowiązuje przy zamówieniu powyżej 3000zł.

UWAGA: Termin ten jest szacunkowym terminem wysyłki, nie jest to termin dostawy. Termin dostawy jest uzależniony od firmy kurierskiej. Firmy kurierskie dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. W dniu nadania przesyłki wysyłamy do Państwa email z informacją i danymi do jej śledzenia w firmie kurierskiej.

UWAGA: Dostawa mebli jest realizowana bez usługi wnoszenia. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek/paczek/palet do mieszkań/domów. W przypadku bloków kurier nie wnosi przesyłek/paczek/palet do klatek schodowych. Przesyłki umieszczone na palecie dostarczane są do miejsca gdzie umożliwiają to warunku techniczne. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana powraca do magazynu ALMER MEBLE gdzie oczekuje na odbiór przez kupującego lub ponowną wysyłkę. Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.

Przesyłki umieszczane na paletach dla bezpieczeństwa to: stoły, ławostoły oraz zestawy mebli dla dzieci i młodzieży.

W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt nr tel. 44 6824803 (pn-pt: 8:00 - 14:00) lub pod adresem: marcin@almermeble.pl

 

 

-------------------- BARDZO WAŻNE-------------------
(odbiór przesyłki od kuriera)

 

UWAGA: Wszystkie przesyłki wysyłane naszym kurierem są objęte ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia w transporcie. Wszystkie meble w naszym magazynie są kontrolowane na dwóch etapach przygotowania do wysyłki. Proces pakowania jest nadzorowany i dokumentowany na nagraniach filmowych oraz zdjęciach przedstawiających stan poszczególnych elementów mebli umieszczanych w paczkach. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości a jego stan udokumentowany. Towar wysyłany do Państwa jest nowy, oryginalnie zapakowany w kartonowe SZTYWNE PUDŁA bez jakichkolwiek zagięć, stłuczeń, itp.

UWAGA: Jeśli w przy odbiorze przesyłki zauważycie Państwo uszkodzenie opakowania (rozerwania, zagięcia czy nawet otarcia) należy sprawdzić zawartość tej paczki. Jeśli opakowanie nosi ślady uszkodzenia adresat ma do tego prawo przed przyjęciem i podpisaniem odbioru przesyłki. Jeśli po sprawdzeniu okaże się, że zawartość paczki jest uszkodzona:

1. Kupujący stwierdza, że odmawia przyjęcia uszkodzonej przesyłki, a przesyłka wraca do nas gdzie wymieniamy ją na nową i wysyłamy ponownie.

2. Kupujący przyjmuje przesyłkę a kurier spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej przez adresata. Adresat składa reklamację w firmie kurierskiej i to on otrzymuje odszkodowanie. W takim przypadku można zamówić uszkodzone elementy. Elementy takie staramy się wyprodukować w przyspieszonym terminie. Uszkodzonych mebli nie należy montować by nie pogorszyć ich stanu oraz pozostałych elementów mebla. Dalsze uszkodzenia i zniszczenia mebli powstałe w wyniku montażu uszkodzonych elementów nie będą objęte gwarancją. Producent nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego montażu mebli oraz za szkody powstałe w wyniku montażu uszkodzonych mebli.
 
3. Kupujący przyjmuje przesyłkę a kurier spisuje protokół szkody, który należy niezwłocznie w ciągu 3 dni przesłać do naszej firmy drogą email razem ze zdjęciami uszkodzenia oraz opakowania. Nasza firma składa reklamacje w swoim imieniu oraz przysyła na wymianę uszkodzone elementy przedstawione na zdjęciach. Uszkodzonych mebli nie należy montować by nie pogorszyć ich stanu oraz pozostałych elementów mebla. Dalsze uszkodzenia i zniszczenia mebli powstałe w wyniku montażu uszkodzonych elementów nie będą objęte gwarancją. Producent nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego montażu mebli oraz za szkody powstałe w wyniku montażu uszkodzonych mebli.

UWAGA: PROTOKOŁU SZKODY, zdjęcia OPAKOWANIA oraz zdjęcia USZKODZENIA są warunkiem koniecznym i niezbędnym do złożenia reklamacji.


Ustawowy termin spisania protokołu szkody nie może przekraczać 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. Ale z uwagi na fakt wiarygodności protokołu najlepiej gdy jest spisany w dniu dostarczenia przesyłki. Dlatego gdy okaże się, że zawartość jest uszkodzona a kurier odjechał należy zgłosić to uszkodzenie w firmie kurierskiej koniecznie w dniu dostawy (na infolinii firmy kurierskiej lub telefonicznie kurierowi, który przywiózł paczkę). Jeśli kurier przyjedzie spisać protokół następnego dnia powinien zrobić to z datą zgłoszenia. W takiej sytuacji wykluczone zostaje automatycznie podejrzenie, że uszkodzenie powstało już po odbiorze paczki z winy adresata.

Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za przesyłki odbierane z naszego magazynu przez przewoźników zewnętrznych zamawianych indywidualnie przez klienta lub przewożone przez osoby trzecie przysyłane przez klienta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl