Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska) już od 2 000,00 zł.
Pytanie
W jaki sposób trafiłeś na naszą stronę?
ZAMÓWIENIE I DOSTAWA

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia udostępnionego na stronie sklepu internetowego po wejściu do koszyka zakupów. Procedura:

  1. wybór odpowiednich opcji na stronie produktu
  2. dodanie produktu do koszyka
  3. wybór formy dostawy: wysyłki kurierskiej  lub odbioru osobistego z naszej firmy oraz formy płatności
  4. podanie danych do wysyłki oraz danych do faktury
  5. potwierdzenie zamówienia

2. Sklep nie przyjmuje zamówień telefonicznych.

3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, ALMER MEBLE zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i zawarcia umowy jest wiadomość wysyłana do kupującego o tytule "Zamówienie przyjęte do realizacji".

4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

5. Zakupione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

6. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. Koszty oraz sposób dostawy zostały określone w formularzu zamówienia. Formy płatności to: przedpłata na konto sklepu lub płatność kurierowi przy odbiorze (pobranie). W przypadku wybrania "odbioru osobistego" klient zobowiązuje się odebrać towar z magazynu ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, Okrajszów 20 w godzinach pracy firmy.

7. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe. Większość jest produkowana na zamówienie po złożeniu zamówienia. Do każdego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, jeśli dane do faktury zostały podane w formularzu zamówienia .

8. Ponieważ większość produktów jest wytwarzanych dopiero po złożeniu zamówienia termin wysyłki to od 7 do 20 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem soboty, niedzieli oraz świąt). UWAGA: termin ten jest szacunkowym terminem wysyłki, nie jest to termin dostawy. Termin dostawy jest uzależniony od firmy przewozowej (kurierskiej) i jest to zazwyczaj następny dzień po dniu nadania. Dostawy są realizowane w godzinach od 8:00 do 16:00. W okresach przedświątecznych czas realizacji może zostać wydłużony do 20 dni roboczych.

UWAGA: Kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek ważących powyżej 30kg do mieszkania. Paczki powyżej 30kg to ławy, ławostoły i stoły oraz zestawy mebli dla dzieci. W przypadku bloków kurier nie wnosi paczek powyżej 30kg do klatek schodowych. Meble o dużych gabarytach dostarczane są na paletach.

9. W przypadku wysyłek z POBRANIEM (płatnych przy odbiorze) termin wysyłki jest liczony od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. W przypadku przesyłek opłaconych PRZELEWEM termin wysyłki jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku sprzedającego.

---------------------------------------BARDZO WAŻNE-----------------------------------------

UWAGA: Wszystkie przesyłki wysyłane naszym kurierem są objęte ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia w transporcie. Wszystkie meble w naszym magazynie kontrolowane na dwóch etapach przygotowania do wysyłki. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Towar wysyłany do Państwa jest nowy, oryginalnie zapakowany w kartonowe SZTYWNE PUDŁA.

UWAGA: Jeśli w przy odbiorze przesyłki zauważycie Państwo uszkodzenie opakowania (rozerwania, zagięcia czy nawet otarcia) należy sprawdzić zawartość tej paczki. Jeśli opakowanie nosi ślady uszkodzenia adresat ma do tego prawo przed przyjęciem i podpisaniem odbioru przesyłki. Jeśli po sprawdzeniu okaże się, że zawartość paczki jest uszkodzona:

1. kurier może zabrać przesyłkę. Adresat stwierdza że odmawia przyjęcia uszkodzonej przesyłki a przesyłka wraca do nas gdzie wymieniamy ją na nową i wysyłamy ponownie.

2. adresat przyjmuje przesyłkę a kurier spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej przez adresata. Adresat składa reklamację w firmie kurierskiej i to on otrzymuje odszkodowanie.

3. adresat przyjmuje przesyłkę a kurier spisuje protokół szkody, który należy przesłać do naszej firmy drogą email razem ze zdjęciami uszkodzenia. Nasza firma składa reklamacje w swoim imieniu oraz przysyła na wymianę uszkodzone elementy przedstawione na zdjęciach.

UWAGA: ustawowy termin spisania protokołu szkody nie może przekraczać 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. Ale z uwagi na fakt wiarygodności protokołu najlepiej gdy jest spisany w dniu dostarczenia przesyłki. Dlatego gdy okaże się, że zawartość jest uszkodzona a kurier odjechał należy zgłosić to uszkodzenie w firmie kurierskiej koniecznie w dniu dostawy (na infolinii firmy kurierskiej lub telefonicznie kurierowi, który przywiózł paczkę). Jeśli kurier przyjedzie spisać protokół następnego dnia powinien zrobić to z datą zgłoszenia. W takiej sytuacji wykluczone zostaje automatycznie podejrzenie, że uszkodzenie powstało już po odbiorze paczki z winy adresata.

Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za przesyłki odbierane z naszego magazynu przez przewoźników zewnętrznych zamawianych indywidualnie przez klienta lub przewożone przez osoby trzecie przysyłane przez klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl