Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska) już od 2 000,00 zł.
Pytanie
W jaki sposób trafiłeś na naszą stronę?
ZAMÓWIENIE I WARUNKI DOSTAWY

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia udostępnionego na stronie sklepu internetowego po wejściu do koszyka zakupów. Procedura:

  1. wybór odpowiednich opcji na stronie produktu
  2. dodanie produktu do koszyka
  3. wybór formy dostawy: wysyłki kurierskiej  lub odbioru osobistego z naszej firmy oraz formy płatności
  4. podanie danych do wysyłki oraz danych do faktury
  5. potwierdzenie zamówienia

2. Sklep nie przyjmuje zamówień telefonicznych.

3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, ALMER MEBLE zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i zawarcia umowy jest wiadomość wysyłana do kupującego o tytule "Zamówienie przyjęte do realizacji". 

4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

5. Zakupione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

6. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. Koszty oraz sposób dostawy zostały określone w formularzu zamówienia. Formy płatności to: przedpłata na konto sklepu lub płatność kurierowi przy odbiorze (pobranie). W przypadku wybrania "odbioru osobistego" klient zobowiązuje się odebrać towar z magazynu ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, Okrajszów 20 w godzinach pracy firmy.

7. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe. Większość jest produkowana na zamówienie po złożeniu zamówienia. Do każdego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, jeśli dane do faktury zostały podane w formularzu zamówienia .

8. Ponieważ większość produktów jest wytwarzanych dopiero po złożeniu zamówienia termin wysyłki to od 7 do 20 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem soboty, niedzieli oraz świąt). UWAGA: termin ten jest szacunkowym terminem wysyłki, nie jest to termin dostawy. Termin dostawy jest uzależniony od firmy przewozowej (kurierskiej) i jest to zazwyczaj następny dzień po dniu nadania. Dostawy są realizowane w godzinach od 8:00 do 16:00. W okresach przedświątecznych czas realizacji może zostać wydłużony do 20 dni roboczych.

UWAGA: Kurier nie ma obowiązku wnoszenia do mieszkania paczek ważących powyżej 30kg oraz przesyłek umieszczonych na palecie . Paczki powyżej 30kg oraz przesyłki umieszczone na palecie to ławy, ławostoły, stoły oraz meble dla dzieci. W przypadku bloków kurier nie wnosi paczek powyżej 30kg oraz przesyłek paletowych do klatek schodowych. Przesyłki umieszczone na palecie dostarczane są do miejsca gdzie umożliwiają to warunku techniczne. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana powraca do magazynu ALMER MEBLE gdzie oczekuje na odbiór przez kupującego lub ponowną wysyłkę. Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.

9. W przypadku wysyłek z POBRANIEM (płatnych przy odbiorze) termin wysyłki jest liczony od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. W przypadku przesyłek opłaconych PRZELEWEM termin wysyłki jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku sprzedającego.

---------------------------------------BARDZO WAŻNE-----------------------------------------

UWAGA: Wszystkie przesyłki wysyłane naszym kurierem są objęte ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia w transporcie. Wszystkie meble w naszym magazynie kontrolowane na dwóch etapach przygotowania do wysyłki. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Towar wysyłany do Państwa jest nowy, oryginalnie zapakowany w kartonowe SZTYWNE PUDŁA.

UWAGA: Jeśli w przy odbiorze przesyłki zauważycie Państwo uszkodzenie opakowania (rozerwania, zagięcia czy nawet otarcia) należy sprawdzić zawartość tej paczki. Jeśli opakowanie nosi ślady uszkodzenia adresat ma do tego prawo przed przyjęciem i podpisaniem odbioru przesyłki. Jeśli po sprawdzeniu okaże się, że zawartość paczki jest uszkodzona:

1. kurier może zabrać przesyłkę. Adresat stwierdza że odmawia przyjęcia uszkodzonej przesyłki a przesyłka wraca do nas gdzie wymieniamy ją na nową i wysyłamy ponownie.

2. adresat przyjmuje przesyłkę a kurier spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej przez adresata. Adresat składa reklamację w firmie kurierskiej i to on otrzymuje odszkodowanie.

3. adresat przyjmuje przesyłkę a kurier spisuje protokół szkody, który należy przesłać do naszej firmy drogą email razem ze zdjęciami uszkodzenia. Nasza firma składa reklamacje w swoim imieniu oraz przysyła na wymianę uszkodzone elementy przedstawione na zdjęciach.

UWAGA: ustawowy termin spisania protokołu szkody nie może przekraczać 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. Ale z uwagi na fakt wiarygodności protokołu najlepiej gdy jest spisany w dniu dostarczenia przesyłki. Dlatego gdy okaże się, że zawartość jest uszkodzona a kurier odjechał należy zgłosić to uszkodzenie w firmie kurierskiej koniecznie w dniu dostawy (na infolinii firmy kurierskiej lub telefonicznie kurierowi, który przywiózł paczkę). Jeśli kurier przyjedzie spisać protokół następnego dnia powinien zrobić to z datą zgłoszenia. W takiej sytuacji wykluczone zostaje automatycznie podejrzenie, że uszkodzenie powstało już po odbiorze paczki z winy adresata.

Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za przesyłki odbierane z naszego magazynu przez przewoźników zewnętrznych zamawianych indywidualnie przez klienta lub przewożone przez osoby trzecie przysyłane przez klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl