Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska) już od 2 000,00 zł.
Pytanie
W jaki sposób trafiłeś na naszą stronę?
GWARANCJA

Meble wykonane są z płyt laminowanych pochodzących z renomowanych fabryk KASTAMONU oraz KRONOSPAN w klasie higienicznej E1, obrzeży ABS/PCV, wkrętów oraz konfirmatów zbadanych przez Instytut Techniki Budowlanej (akredytacja AB023) potwierdzający ich bezpieczeństwo i wytrzymałość oraz atestowanych okuć meblowych GTV oraz GTV VERSALITE.

Na nasze produkty udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.

Gwarancja oraz zasady użytkowania i konserwacji mebli

 meble powinny być użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem;

 meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi wpływami atmosferycznymi oraz działaniem intensywnych promieni słonecznych;

 powierzchnie mebli laminowane i wykończone emaliami należy wycierać delikatnie wilgotną tkaniną, a następnie niezwłocznie wysuszyć miękką i sucha tkaniną;

 należy okresowo sprawdzać sztywność zamocowania zawiasów, prowadnic, podnośnika lub/i nóg ławy/stołu.

UWAGA: niedopuszczalne jest przesuwanie ciężkich i ostrych przedmiotów po powierzchni mebli, które mogłyby spowodować powstanie zarysowań;

UWAGA: nie podlegają reklamacji uszkodzenia, stłuczenia, zarysowania mebli powstałe wyniku nieprawidłowego ich montażu, użytkowania, przenoszenia oraz transportowania.

UWAGA: nie podlegają reklamacji rozwarstwienia, spuchnięcia, podniesienia okleiny płyt meblowych na krawędziach powstałe w wyniku kontaktu z płynem lub wilgocią (np.: zalanie wodą, mokre obrusy lub przeciekające wazony stojące na blacie itp) oraz powstałe w wyniku niewłaściwej konserwacji.

Instrukcje montażu wraz z warunkami użytkowania i bezpieczeństwa do mebli dla dzieci są zamieszczone w dolnej części opisu każdego z produktów (pod kolorystyką).

Instrukcja użytkowania, warunki gwarancji, konserwacji i montażu ław i stołów do ściągnięcia tutaj: "INSTRUKCJA - ławy ławostoły i stoły" Ławy L47 i L48 posiadają instrukcje montaży zamieszczone w dolnej części opisu - pod kolorystyką.

Niniejsza gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie sprzedaży konsumenckiej. Zakupy związane z działalnością gospodarczą objęte są gwarancją udzielaną na 12 miesięcy i nie są objęte regulacjami związanymi ze sprzedażą konsumencką, czyli są objęte całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

DOSTAWA

8. Ponieważ większość produktów jest wytwarzanych dopiero po złożeniu zamówienia termin wysyłki to od 7 do 30 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem soboty, niedzieli oraz świąt). UWAGA: termin ten jest szacunkowym terminem wysyłki, nie jest to termin dostawy. Termin dostawy jest uzależniony od firmy przewozowej (kurierskiej) i jest to zazwyczaj następny dzień po dniu nadania. Dostawy są realizowane w godzinach od 8:00 do 16:00. W okresach przedświątecznych czas realizacji może zostać wydłużony do 20 dni roboczych.

UWAGA: Kurier nie ma obowiązku wnoszenia do mieszkania paczek ważących powyżej 30kg oraz przesyłek umieszczonych na palecie . Paczki powyżej 30kg oraz przesyłki umieszczone na palecie to ławy, ławostoły, stoły oraz meble dla dzieci. W przypadku bloków kurier nie wnosi paczek powyżej 30kg oraz przesyłek paletowych do klatek schodowych. Przesyłki umieszczone na palecie dostarczane są do miejsca gdzie umożliwiają to warunku techniczne. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana powraca do magazynu ALMER MEBLE gdzie oczekuje na odbiór przez kupującego lub ponowną wysyłkę. Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.

9. W przypadku wysyłek z POBRANIEM (płatnych przy odbiorze) termin wysyłki jest liczony od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. W przypadku przesyłek opłaconych PRZELEWEM termin wysyłki jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku sprzedającego.

10. Wszelkie ustalenia ustalenia dotyczące terminu dostawy (np: po danym dniu lub przed danym dniem) muszą byś składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Informacje takie należy podawać przy składaniu zamówienia w UWAGACH lub osobnej wiadomości email. 

 

-------------------- BARDZO WAŻNE-------------------
(odbiór przesyłki od kuriera) 

UWAGA: Wszystkie przesyłki wysyłane naszym kurierem są objęte ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia w transporcie. Wszystkie meble w naszym magazynie kontrolowane na dwóch etapach przygotowania do wysyłki. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Towar wysyłany do Państwa jest nowy, oryginalnie zapakowany w kartonowe SZTYWNE PUDŁA bez jakichkolwiek zagięć, stłuczeń, itp.

UWAGA: Jeśli w przy odbiorze przesyłki zauważycie Państwo uszkodzenie opakowania (rozerwania, zagięcia czy nawet otarcia) należy sprawdzić zawartość tej paczki. Jeśli opakowanie nosi ślady uszkodzenia adresat ma do tego prawo przed przyjęciem i podpisaniem odbioru przesyłki. Jeśli po sprawdzeniu okaże się, że zawartość paczki jest uszkodzona:

1. Kupujący stwierdza, że odmawia przyjęcia uszkodzonej przesyłki, a przesyłka wraca do nas gdzie wymieniamy ją na nową i wysyłamy ponownie.

2. Kupujący przyjmuje przesyłkę a kurier spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej przez adresata. Adresat składa reklamację w firmie kurierskiej i to on otrzymuje odszkodowanie. W takim przypadku można zamówić uszkodzone elementy. Elementy takie staramy się wyprodukować w przyspieszonym terminie. Uszkodzonych mebli nie należy montować by nie pogorszyć ich stanu oraz pozostałych elementów mebla. Dalsze uszkodzenia i zniszczenia mebli powstałe w wyniku montażu uszkodzonych elementów nie będą objęte gwarancją. Producent nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego montażu mebli oraz za szkody powstałe w wyniku montażu uszkodzonych mebli.
 
3. Kupujący przyjmuje przesyłkę a kurier spisuje protokół szkody, który należy niezwłocznie w ciągu 3 dni przesłać do naszej firmy drogą email razem ze zdjęciami uszkodzenia oraz opakowania. Nasza firma składa reklamacje w swoim imieniu oraz przysyła na wymianę uszkodzone elementy przedstawione na zdjęciach. Uszkodzonych mebli nie wolno montować by nie pogorszyć ich stanu oraz pozostałych elementów mebla. Dalsze uszkodzenia i zniszczenia mebli powstałe w wyniku montażu uszkodzonych elementów nie będą objęte gwarancją. Producent nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego montażu mebli oraz za szkody powstałe w wyniku montażu uszkodzonych mebli.

UWAGAPROTOKOŁU SZKODY, zdjęcia OPAKOWANIA oraz zdjęcia USZKODZENIA są warunkiem koniecznym i niezbędnym do złożenia reklamacji.


Ustawowy termin spisania protokołu szkody nie może przekraczać 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. Ale z uwagi na fakt wiarygodności protokołu najlepiej gdy jest spisany w dniu dostarczenia przesyłki. Dlatego gdy okaże się, że zawartość jest uszkodzona a kurier odjechał należy zgłosić to uszkodzenie w firmie kurierskiej koniecznie w dniu dostawy (na infolinii firmy kurierskiej lub telefonicznie kurierowi, który przywiózł paczkę). Jeśli kurier przyjedzie spisać protokół następnego dnia powinien zrobić to z datą zgłoszenia. W takiej sytuacji wykluczone zostaje automatycznie podejrzenie, że uszkodzenie powstało już po odbiorze paczki z winy adresata.

Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za przesyłki odbierane z naszego magazynu przez przewoźników zewnętrznych zamawianych indywidualnie przez klienta lub przewożone przez osoby trzecie przysyłane przez klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl