Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska) już od 2 000,00 zł.
Pytanie
W jaki sposób trafiłeś na naszą stronę?
Regulamin ZAKUPY, ZWROTY, REKLAMACJE

WARUNKI OGÓLNE

1. Sklep internetowy firmy: ALMER MEBLE, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.almermeble.pl, umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu: mebli wykonywanych głównie przez właściciela sklepu.

2. Dane firmy: ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, ul. Okrajszów 20, NIP 772-001-04-67. Działa produkcji i magazynowy: 97-500 Radomsko, Okrajszów 20.

3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.almer-meble.pl są podane w złotych polskich  (są cenami brutto).

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia udostępnionego na stronie sklepu internetowego po wejściu do koszyka zakupów.

2. Podany przez użytkownika adres e-mail może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień. Sklep nie przyjmuje zamówień telefonicznych.

3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, ALMER MEBLE zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i zawarcia umowy jest wiadomość wysyłana do kupującego o tytule "Zamówienie przyjęte do realizacji".

4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

5. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

6. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. Koszty oraz sposób dostawy zostały określone w formularzu zamówienia. Formy płatności to: przedpłata na konto sklepu lub płatność przy odbiorze.

7. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe. Do każdego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia w formularzu. 

8. Ponieważ większość produktów jest wytwarzanych dopiero po złożeniu zamówienia termin wysyłki to od 7 do 10 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem soboty, niedzieli oraz świąt). UWAGA: termin ten jest terminem wysyłki, nie jest to termin dostawy. Termin dostawy jest uzależniony od firmy przewozowej (kurierskiej) i jest to zazwyczaj następny dzień po dniu nadania. W okresach przedświątecznych czas realizacji może zostać wydłużony do 15 dni.

9. W przypadku wysyłek z POBRANIEM (płatnych przy odbiorze) termin wysyłki jest liczony od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. W przypadku przesyłek opłaconych PRZELEWEM termin wysyłki jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku sprzedającego. W przypadku wybrania "ODBIORU OSOBISTEGO" klient zobowiązuje się do dokonania przelewu oraz odebrania towaru z magazynu ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, Okrajszów 20 w godzinach pracy firmy.

10. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych. Zamówienia można składać jedynie poprzez sklep internetowy lub email.

TRANSPORT / GWARANCJA / USZKODZENIA W TRANSPORCIE

1. Towary oferowane w sklepie internetowym www.almer-meble.pl są objęte gwarancją producenta i są ubezpieczone na czas transportu (tylko wysyłka kurierska zlecona przez sklep ALMER MEBLE).

2. Produkty są dostarczane na terenie całego kraju przez firmy kurierskie. Wysyłka jest realizowana tylko na terenie Polski. Towary są dostarczane w fabrycznie nowych opakowaniach ze sztywnej tektury. Kurier nie wnosi paczek powyżej 30kg. Przesyłki zestawów mebli są wysyłane w zależności od ilości paczek na paletach. Przesyłki są dostarczane w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00. Nie ma możliwości ustalenia dokładnej godziny dostawy. W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość email potwierdzająca odebranie przesyłki przez kuriera. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana powraca do magazynu ALMER MEBLE gdzie oczekuje na odbiór przez kupującego lub ponowną wysyłkę. Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.

UWAGA: Kurier nie ma obowiązku wnoszenia do mieszkania paczek ważących powyżej 30kg oraz przesyłek umieszczonych na palecie . Paczki powyżej 30kg oraz przesyłki umieszczone na palecie to ławy, ławostoły, stoły oraz meble dla dzieci. W przypadku bloków kurier nie wnosi paczek powyżej 30kg oraz przesyłek paletowych do klatek schodowych. Przesyłki umieszczone na palecie dostarczane są do miejsca gdzie umożliwiają to warunku techniczne.

3. Koszt dostawy składającej się z kilku produktów to suma kosztów określonych dla poszczególnych produktów, chyba że wysyłka jest objęta w danym okresie PROMOCJĄ.

4. Na życzenie (drogą email) wysyłamy nr przesyłki, przy pomocy którego można śledzić drogę przesyłki na stronie firmy kurierskiej. ALMER MEBLE nie odpowiada za opóźnienia w dostawie wynikające z winy kuriera.

UWAGA!

Wszystkie przesyłki wysyłane naszym kurierem są objęte ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia w transporcie. Wszystkie meble w naszym magazynie kontrolowane na dwóch etapach przygotowania do wysyłki. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Towar wysyłany do Państwa jest nowy, oryginalnie zapakowany w kartonowe SZTYWNE pudła (poniżej na zdjęciu). Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za przesyłki odbierane z naszego magazynu przez przewoźników zewnętrznych zamawianych indywidualnie przez klienta lub przewożone przez osoby trzecie.


5. Kupujący ma PRAWO sprawdzić stan zewnętrzny paczki w chwili odbioru. Kupujący ma również prawo sprawdzić stan MEBLA WEWNĄTRZ PACZKI w chwili doręczenia, jeśli opakowanie zostało uszkodzone (posiada otarcia, zagniecenia lub nawet otarcia itp.). W sytuacji uszkodzenia opakowania zawartość paczki można sprawdzić jeszcze przed podpisaniem odbioru przesyłki. Pomimo braku wyraźnych uszkodzeń opakowania mebel wewnątrz może ulec zniszczeniu np.: pęknięcia i złamania pod wpływem wstrząsów lub nacisku, dlatego zawartość paczki należy skontrolować w obecności kuriera lub następnego dnia od dnia pokwitowania odbioru przesyłki.

6. Jeżeli po otwarciu pudełka okaże się, że mebel jest uszkodzony należy powiadomić o tym kuriera, który przywiózł paczkę. W takiej sytuacji kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody. Kurier ma obowiązek sporządzić taki protokół w ciągu 7 dni od dostarczenia przesyłki (Prawo Przewozowe Art. 74 ust. 3), który jest podstawą do złożenia reklamacji. Jeśli po sprawdzeniu okaże się, że zawartość paczki jest uszkodzona:

       a) kurier może zabrać przesyłkę. Adresat stwierdza, że odmawia przyjęcia uszkodzonej przesyłki a przesyłka wraca do nas, gdzie wymieniamy ją na nową i wysyłamy ponownie.

       b) adresat przyjmuje przesyłkę, a kurier spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej przez adresata. Adresat składa reklamację w firmie kurierskiej i to on otrzymuje odszkodowanie.

       c) adresat przyjmuje przesyłkę a kurier spisuje protokół szkody, który należy przesłać do naszej firmy drogą email razem ze zdjęciami uszkodzenia i zdjęciami opakowania od strony uszkodzenia. Nasza firma składa reklamacje w swoim imieniu a klientowi są wysyłane nowe elementy przedstawione jako uszkodzone na zdjęciach.

7. Meble, którego uszkodzenia mechaniczne lub braki (obicia, zarysowania, złamania, zgniecenia itp.) stwierdzono w czasie odbioru od kuriera lub po odbiorze nie może być w żaden sposób montowany. Uszkodzenia takie należy niezwłocznie w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki zgłosić na adres: marcin@almermeble.pl. Wraz ze głoszeniem należy przesłać zdjęcia uszkodzonego MEBLA oraz OPAKOWANIA.

8. W przypadku uszkodzenia mebla do złożenia reklamacji należy bezwzględnie zachować oryginalne opakowanie i dokumenty przewozowe (naklejone na opakowaniu) w celu przygotowania mebla lub jego elementów do zwrotu.

9. Po otrzymaniu dokumentów i ocenieniu szkody na podstawie zdjęć, przedstawiciel sklepu informuje klienta o dalszym postępowaniu (zwrot całego uszkodzonego towaru i wysyłka nowego lub wysyłka nowego elementu).

10. Od dnia wydania przesyłki kurierowi z magazynu firmy ALMER MEBLE nie ma możliwości zmiany adresu doręczenia. W przypadku nieodebrania przesyłki i konieczności jej ponownego nadania naliczane są ponownie koszty wysyłki a w przypadku darmowych wysyłek naliczane są koszty wysyłki zgodnie z taryfikatorem firmy kurierskiej.

ZWROTY

1. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Odmowa odbioru przesyłki nie jest tożsama z odstąpieniem od umowy zakupu.

2. Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za meble na rachunek Klienta. Koszt odesłania nie podlegają zwrotowi. Zwrot jest możliwy tylko i wyłącznie gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony, w przypadku mebli w połysku gdy nie zostały z niego zdjęte fabryczne folie ochronne i jest odsyłany w oryginalnym opakowaniu. Nie dotyczy to wyrobów nieprefabrykowanych, które wykonane były "na indywidualne zamówienie", dokonano w nich zmian wymiarów na życzenie Klienta - miały wymiary lub/i kolor inny niż standardowe. (ustawa z 30 maja 2014r o prawach konsumenta art. 38 pkt. 3)

3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru, poprzez złożenie pisemnego „Oświadczenia o odstąpienia od umowy” i wysłanie go listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres: ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, Okrajszów 20 lub na marcin@almermeble.pl. Odmowa odbioru przesyłki nie jest tożsama z odstąpieniem od umowy zakupu.

4. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i nie nosi śladów montażu oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być zwracany w oryginalnym opakowaniu, starannie zabezpieczony na czas transportu. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru oraz oryginału dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury). Przesyłki bez oryginalnego opakowania oraz niewłaściwie zapakowane nie zostaną przyjęte i automatycznie odesłane do nadawcy. Jeśli towar jest zwracany za pośrednictwem firmy kurierskiej zleconej przez kupującego a paczka uległa uszkodzeniu w transporcie towar nie zostanie przyjęty do zwrotu. Adres zwrotu to: ALMER MEBLE, 97-500 Radomsko, Okrajszów 20. Jeśli przesyłka zwrotna jest nadawana kurierem prosimy przesłać na adres biuro@almermeble.pl nr przesyłki oraz nazwę kuriera w celu umożliwienia jej śledzenia.


5. Zwrot ceny nastąpi w ciągu 14 dni pod warunkiem fizycznego zwrotu towaru do sklepu, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. W przypadku nie dokonania zwrotu w ustawowym terminie 14 dni roszczenie wynikające z przesłanego oświadczenia traci ważność.

REKLAMACJE (braki, wady, które nie powstały transporcie)

1. Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym i ilościowym. Jednak w przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fizyczne lub braki, ma prawo do złożenia w Sklepie reklamacji. Wszystkie zaobserwowane wady fizyczne i uszkodzenia powinny być zgłaszane niezwłocznie po odbiorze przesyłki. Reklamacja musi być udokumentowana dokumentami przesłanymi na adres podany poniżej.
 
2. Aby złożyć reklamację należy przesłać na adres marcin@almermeble.pl dokumenty:
- skan lub zdjęcie dowodu zakupu (paragon lub faktura),
- zdjęcia wady lub uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia mechanicznego należy przesłać zdjęcie opakowania od strony uszkodzenia.
- protokół szkody sporządzony przez kuriera dostarczającego przesyłkę w przypadku uszkodzeń mechanicznych.

 
3. W przypadku mebli, które były dostarczane do klienta naszym kurierem lub naszym transportem, uszkodzone przesyłki są odbierane przez naszego kuriera. Termin odbioru jest ustalany w zależności od warunków przewozowych firmy kurierskiej. Jeśli produkt był odebrany z magazynu firmowego ALMER MEBLE, w celu zareklamowania należy go dostarczyć do punktu magazynowego ALMER MEBLE.
Reklamacje są rozpatrywane w siedzibie sprzedawcy 97-500 Radomsko, Okrajszów 20.
 
4. Data przesłania dokumentów wymienionych w pkt2. oraz wadliwego towaru jest datą złożenia reklamacji.
 
5. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.

6. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Kupującego powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

7. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

BRAK ODBIORU PRZESYŁKI

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo własności produktu do chwili dokonania płatności za zamówiony towar (w przypadku przesyłek wysłanych za pobraniem).

2. Nieodebranie przesyłki przez kupującego nie unieważnia umowy sprzedaży i nie jest tożsame z odstąpieniem od umowy.

3. Nieodebranie przesyłki przez kupującego wynikająca z jego winy jest jednoznaczna z niewywiązania się z umowy zakupu. W takiej sytuacja towar powraca przesyłką zwrotną do sprzedawcy na koszt kupującego. Nieodebrana przesyłka powraca do magazynu sprzedawcy gdzie oczekuje na odbiór ze strony kupującego lub na ponowną wysyłkę. Kupujący jest zobowiązany pokryć koszt ponownej wysyłki przed jej dokonaniem przez sprzedającego.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Składając zamówienie klient jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są wykorzystywane w żadnym innym celu.

 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl